Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak za tohle máte ode mne, Honzo, starého bakteriofoba (63 let), velkou 1* a samozřejmě karmu, napsal jste to naprosto výstižně R^R^R^.

Já ještě jako mladý jsem taky měl problémy s angínami (cca 2x až 3x ročně), což jsem nakonec na doporučení rozumného lékaře vyřešil tak, že jsem si nechal vytrhnout krční mandle, tedy jsem těm bakteriím zrušil v mém těle bydlení (což je jakoby ve svém státu) a tím jsem i zavřel vstupní bránu a zneprůchodnil hranice.

Je to ale podobnost čistě náhodná ;-)

P.s.: pro jistotu okamžitě dělám kopii, protože cenzoři ... :-P

0 0
možnosti
JS

Děkuji ;-)

Cenzoři už na mém blogu řádili, odstřihli mě z hlavní strany blogů a tím i od většiny čtenářů. Naštěstí to mám všechno zálohované na svém druhém blogu, kde je lidí taky dost :-) http://www.necenzurujeme.cz/jan-sedlacek.html

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS